Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

"Δεν έχω ξαναδεί τέτοια οργάνωση σαν κι αυτήν που είδα στο λιμάνι της Μυκόνου"

"...δεν έχω ξαναδεί τέτοια οργάνωση σε λιμάνι άλλου νησιού στην Ελλάδα σαν κι αυτή που είδα στο λιμάνι της Μυκόνου. Πραγματικά έμεινα με το στόμα ανοιχτό! Τα πάντα ήταν τακτοποιημένα! Που είναι το χάος που υπήρχε πέρυσι και πρόπερσι? Πού είναι τα καμάκια? Πού είναι ο γενικός πανζουρλισμός που επικρατούσε πάντα? Όλα αυτά φαίνεται πως η Μύκονος τα αφήνει πίσω της για τα καλά! Βγαίνοντας από το πλοίο τα είχες όλα μπροστά σου. Ήθελες ταξί να σε πάει στην χώρα άμεσα? κανένα πρόβλημα..ακριβώς μπροστά σου υπήρχε η έξοδος που οδηγούσε στον χώρο των ταξί! Ήθελες να πάρεις το λεωφορείο για την πόλη? Πάλι κανένα πρόβλημα! Ακριβώς δίπλα στα ταξί υπήρχε άλλη έξοδος που οδηγούσε στην στάση των λεωφορείων και μια ευδιάκριτη ηλεκτρονική επιγραφή από πάνω τύπου μετρό που ενημέρωνε ότι σε 5 λεπτά αναχωρεί το επόμενο λεωφορείο για την πόλη της Μυκόνου και σε 10 λεπτά το μεθεπόμενο. Αν πάλι έπρεπε να βρεις το λεωφορείο του ξενοδοχείου σου, στην τρίτη έξοδο βρίσκονταν όλα τα ξενοδοχειακά λεωφορεία για να παραλάβουν τους πελάτες τους. Στην τελευταία έξοδο βρίσκονταν το εστιατόριο, η καφετέρια και οι τουαλέτες, ένας σύγχρονος και άνετος χώρος που είχε μέχρι και δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο για να περάσει η ώρα! Εκεί υπήρχε και το γραφείο πληροφοριών για την Μύκονο καθώς και το γραφείο τουρισμού, από τα οποία μπορεί κανείς να προμηθευτεί με χάρτες του νησιού και να κλείσει δωμάτιο. Πραγματικά η Μύκονος άλλαξε επίπεδο με αυτές τις υπηρεσίες με τις οποίες στελέχωσε το λιμάνι της! Νομίζω ότι αρχίζει πλέον η Μύκονος και ξεφεύγει από την μιζέρια και το χάος που επικρατούσε μέχρι πρόσφατα και που εξακολουθεί να κυριαρχεί σε άλλους εξίσου δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας. Πλέον ξέρω ότι ακόμα κι αν δεν έχω κλείσει δωμάτιο, θα με βοηθήσουν να βρω στο γραφείο τουρισμού του λιμανιού. Ξέρω ότι αν δεν έχω κλείσει transfer για το ξενοδοχείο μου, θα βρω εύκολα ταξί ή λεωφορείο αν μένω στην πόλη. Ξέρω ότι όταν θα φεύγω θα υπάρχει ένας χώρος αναμονής και μια τουαλέτα αν χρειαστεί! Ξέρω ότι δεν είμαι πια υποχρεωμένος να περιμένω στον αέρα και να τρώωτην σκόνη! Ξέρω ότι δεν θα με κοροϊδέψουν τα καμάκια πουλώντας δωμάτιο στην πόλη και δίνοντας δωμάτιο ένα ή δύο χλμ έξω...Πλέον ξέρω ότι στην Μύκονο θα εξυπηρετηθώ σωστά, εύκολα και γρήγορα, όχι μόνο στο ξενοδοχείο μου αλλά και κατά την άφιξη μου και την αναχώρησή μου από την Μύκονο! Και για αυτό κι εγώ θα ξαναέρθω και θα φέρω μαζί μου τους φίλους μου και την οικογένειά μου!"

Αυτό είναι ένα υποθετικό σενάριο για το τι θα μπορούσε να λέει ένας ικανοποιημένος επισκέπτης για την εμπειρία του κατά την άφιξη του στην Μύκονο! Το θέμα είναι ότι για να πει κανείς κάτι τέτοιο θα πρέπει να αλλάξει συλλήβδην η εικόνα στο λιμάνι μας και να οργανωθεί πολύ καλύτερα από αυτό που παρουσιάζουμε και προφέρουμε σήμερα!

Γιατί να μην μένουν εντυπωσιασμένοι όλοι οι επισκέπτες μας από τον τρόπο με τον οποίο τους φροντίζουμε και τους προσέχουμε παρέχοντας τους υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εκεί που πραγματικά τις χρειάζονται? Γιατί να έχουν να λένε μόνο για το χάος που επικρατεί και την παντελή έλλειψη στοιχειώδους οργάνωσης? Ας προχωρήσουμε επιτέλους κι ας κάνουμε τα αυτονόητα! Η ηγέτιδα δύναμη του τουρισμού στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται να είναι ουραγός σε θέματα εικόνας και παροχής υπηρεσιών.

Όταν φτιάξουμε τους χώρους στους οποίους υποδεχόμαστε και αποχαιρετάμε τους επισκέπτες μας ώστε να είναι φιλικοί και άνετοι για τον καθένα τότε θα αποκτήσουμε ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα κι ένα συγκριτικό προβάδισμα σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους, το οποίο θα μας βοηθήσει να προσελκύσουμε ποιοτικότερο τουρισμό και να επιμυκήνουμε την τουριστική περίοδο - αρκεί βεβαίως να αποφασίσουμε ότι αυτό είναι που θέλουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου