Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Η ανωνυμία είναι το καταφύγιο ελευθερίας του blogger



"είναι η ανωνυμία που βάζουμε ως ασπίδα στις πιέσεις τους για σιωπή και έλεγχο της ελευθερίας!" Ανώνυμος

Σχόλιο Μύκονος2020

Η ανωνυμία του blogger είναι το μοναδικό καταφύγιο που επιτρέπει, σε εμένα έναν απλό Μυκονιάτη, να ασκώ το δικαίωμά μου να εκφράζομαι ελεύθερα κάνονας κριτική και διαφωνόντας δημόσια με ένα σάπιο και διεφθαρμένο σύστημα απόλυταρχικής εξουσίας που ασελγεί εις βάρος της Μυκόνου και των Μυκονιατών, χωρίς να διώκομαι και να υποφέρω εγώ και οι οικείοι μου από τα αντίποινά τους και την εκδικητικότητά τους.

Για αυτό που κάνω εγώ, αυτοί οι λίγοι δεν πρόκειται να με συγχωρήσουν ποτέ. Για αυτά που έχουν κάνει εκείνοι δεν πρόκειται να τους συγχωρήσει ποτέ κανένας Μυκονιάτης, γεννημένος κι αγέννητος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου